Semoga Farhana 'Aqilah dapat menghabiskan pelajarannya tahun 2020. Dan grad dengan distinction. Ameen
13 April 2020 (Day27 of MCO)

Sep 5, 2018

Stuck

Assalammualaikum :)

Heyyy~~

Harini birthday aku (4 september) hahahaha
Tolonglah faham yang kalau nak tulis kat blog ni kena malam2 buta sebab baru 'feel' 😂

Okay moving on,

So pagi tadi encik kesayangan datang rumah (stay luar pagar) sebab nak bagi kek. Which is soo sweet. Dan buat saya jatuh cinta buat entah keberapa kali. Hahahahha kk

Lepastu masa tu dah macam tengahari sikit. So abah balik rumah tau, and then abah tanya, "Eh, mana adek dapat kek?" Aku dah macam, "Emm, kawan bagi"

Lepastu abah tanya, "Kawan mana? Haaa abah nak tahu." Aku pun kaget. Hahhahahah jawab jelah kan.

Itu belum lagi. 

Ni kaklong pulak. Balik rumah lepastu bawak pizza dengan kek secret recipe gak. Lepastu aku terlepas cakap camni tau, "Sama lagi."

Kaklong terdengar, lepastu dia bising la. "Apa yang sama???? Bagi tahu aku cepat"

Lebih kurang camtu la. Then dia ternampak plastik secret recipe kat tong sampah. Pergh kantoi la tahiiii. Aku patut lupuskan bahan bukti dengan lebih efisien do. Gentle

Lepastu dia tanya kuat-kuat la. "Ni siapa bagi??" "......ke??"

Aku pun iyekan jelah. Malas tau nak layan. Dia bagi kek je pun. On my freaking birthday. Apa yang kecoh sangat entah.

Okay, tak cukup lagi kaklong entahpape. Mama lah pulakkk. Aduhh

Aku kan, kalau boleh malas nak cerita apa-apa dekat diorang. Sebab nanti jadi macamni lah. 

Konklusinya, diorang cakap benda yang kurang menyedapkan hati, maka aku terluka sampai sekarang.

Haaa elok lah tu benda ni jadi waktu birthday aku. Tak boleh ke kalau nak cakap apa-apa tu, esok-esok ke? Tahun depan ke? 

Lepastu aku meluahkan perasaan dekat sini dengan harapan takde siapa baca. Lewls

Btw, siapa yang terbaca tu, anggap jelah benda ni lumrah hidup ye? Tak semua benda indah.

Dan macam biasa, orang yang paling kita sayang lah yang akan paling senang sakitkan hati kita.

Sekian,
Misunderstood daughter

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment :)

.