Semoga Farhana 'Aqilah dapat menghabiskan pelajarannya tahun 2020. Dan grad dengan distinction. Ameen
13 April 2020 (Day27 of MCO)

May 17, 2017

#Keliru 2

Hi there,

Lagi sekali. Hahaha

Aku jarang tulis post kalau dekat kolej. Usually blog aku ni hanya akan terisi bila aku balik rumah. Sebab dekat rumah boleh jiwang-jiwang fefeeling sesorg dalam bilik. Dekat kolej, kalau aku depress, aku tidur. Takde masa nak menulis. Takde privacy.

Tapi sebab aku takboleh tidur malamni dan roommate aku dah tidur dalam fasa REM(harapnya) , maka aku bercadang untuk menulis.

Because writing is a remedy. To some of us.

Tadi aku tiba-tiba dilanda kemurungan. Lantas aku mencapai laptop dengan harapan dapat meluahkan perasaan dekat sini. 

Tapi bila dah depan skrin. Dan tengah menulis dah pun, somehow the words couldnt come out.

Mungkin sebab aku dah terbiasa tak bagitahu mana-mana manusia apa yang aku rasa. Mungkin juga sebab aku tahu ada yang sedang membaca blog ni dan benda ni sangat berkait rapat dengan dia.

Mungkin

All those possibilities and somehow, this heart ache is still ongoing.

Doakan aku tabah. Dan sabar.

Sebab aku tak sekuat mana. Aku tak sesabar mana. Dan jiwa aku sekarang sedang meronta. 

And I hate myself for that.

Oh well, its hard to say what is in my mind. Too much things to say. Yet I dont want to say it. 

Complicated? Yes

That is me. I am complicated. Bear with it.

Dear love, I hope that somehow we reached to a happy ending. Ameen

-------------------------------------------------------------------------------------------

And somehow 2020 seems so far away

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment :)

.