Semoga Farhana 'Aqilah dapat menghabiskan pelajarannya tahun 2020. Dan grad dengan distinction. Ameen
13 April 2020 (Day27 of MCO)

Aug 1, 2014

Cerita Raya Kita


Hello dan assalamualaikum wahai muslim sekalian alam. 

Disebabkan tajuk dah obvious, maka lets get straight to the point. Hewhew

Tahun ni aku beraya kat kuching ! Hoorayyyy :D One of the best feeling ever bila dapat beraya dekat sana sebabnya dah setahun lebih tak balik kampung. Sobs

Oh ya, I'm lucky sebab dapat jejak klia2. Wakakaka alhamdulillah





Sampai je kat airport kuching, call madi dan tanya dia kat mana. Pastu sementara tunggu luggage, aku naik kat tempat departure dan jumpa kawan haku yang comel tu. Hohoho. Jauh aku jumpa kau kan madi? 

Sorry gambar takde. Nak tengok gambar, cari sendiri kat insta dia. Wakakaka

And then, pung pang semua, ohh dah rayaaaa :D

Manusia terpendek dalam gambar. Sedih


Okay, aku rasa ni gambar famili yang paling comel. Hohoho


Pagi raya tu memang spend untuk sesi bergambar je. Maka, kami mulakan journey ke rumah saudara mara dalam tengah hari macam tu la. Dahsyat tak dahsyat... Oh well~

So, this is the next day. Raya keduaaa. Jeng3




Jejaka yang tinggi dan macho itu namanya Aqil, my kembar. Lewls

Muka stress sebab dah penat beraya. 

So, the thing is, family aku kat sini sampai raya kedua je. Hari rabu dah berangkat ke perak. Sobs. Tapi, lelama kat kuching pun tak best gak. Kang dibuatnya aku balik terus hantar kat palam, tak ke naya. Phewww

Oh ya, aku ada pakwe baru kat sini. Nama dia Faiz. So charming, so cute. Hikhikhik


Selamat hari raya kepada muslim di seluruh dunia. Semoga anda dirahmati Allah.

Also, a birthday shout to my beloved friend, Faes. Selamat hari lahir walau di mana anda berada. Mohon cakap kat captain yang harini hari lahir kau ye. Kot2 dia nak peluk cium ke hape. Takdelah dia asyik nak marah2 je, sedih aku dengar. Malu la kat ustazah kalau dia tau. Jatuh saham kau nanti. Bhahahaha
Jaga diri elok2 kat sana. Jaga solat tu. Mentang2 musafir, kemain kau eh. Oh ya, jangan lupa aku. Kau kawen time aku study, siap kau ! Till we meet again, annyeong dan assalamualaikum :)








No comments:

Post a Comment

Feel free to comment :)

.