Semoga Farhana 'Aqilah dapat menghabiskan pelajarannya tahun 2020. Dan grad dengan distinction. Ameen
13 April 2020 (Day27 of MCO)

Jun 16, 2014

Dunia Baru


Assalamualaikum wahai manusia sekalian alam. 

Dengan ini, saya dah mendaftar dengan rasminya sebagai seorang mahasiswi pada 2 Jun 2014. Yayyyy !!!!



Muka nthpape masa hari mendaftar. Lewls


Sebenarnya datang kat uitm puncak alam masa 1 Jun. Tapi baru daftar sebagai pelajar kolej. Esoknya daftar sebagai pelajar pulak. Haa ada faham?

So, life is great here at palam. Mds was 'awesome'. Bhahaha kwaja gila aku. Minggu Destini Siswa turned out to be okay. Takdelah siksa sangat. Biasa-biasa je. Tu pun 4 hari je beb. Chill la kannnn...

Kengkawan pun baik-baik semuanya. My term of baik is not miss goody-two-shoes tu. My term of baik is, alhamdulillah mereka ni easy-going dan berhati budi orangnya. Ewah

So, nak cakap apa lagi ni? Aku dah takde idea. 

Oh ya, aku tulis entri ni lepas habis kelas. Tetibe rajin nak menulis. Duduk kat palam ni aku tak gila online sangat. Biasa-biasa je. Tengah study mode la katekannnn. Bangga mama I tau kalau dia dapat tau. Hikhik

So, siapa yang tengah belajar macam iolls ni, selamat belajar and strive for excellence yeeee ! Kita sama-sama berjaya baru syok.

Till then, buhbye dan salam sejahtera buat anda :)




P/s: Aku kat palam ni jadi baik sikit. Tapi, aku memang baik pun kan? Kekeke





No comments:

Post a Comment

Feel free to comment :)

.