Semoga Farhana 'Aqilah dapat menghabiskan pelajarannya tahun 2020. Dan grad dengan distinction. Ameen
13 April 2020 (Day27 of MCO)

Dec 12, 2012

Hadiah Terbaik Part 3


   Erza berlari masuk ke dalam rumah. Tupperware yang mengandungi coklat segera dimasukkan ke dalam peti sejuk. Pintu bilik dibuka. Erza masuk dengan tangannya kanannya menggenggam keychain domo yang diberi Zack sebentar tadi.

   Keychain tersebut ditenung berulang kali. Bagai tidak percaya apa yang telah berlaku. Debaran hati yang kencang mengesahkan segalanya. Zack memang betul-betul datang rumah, pakai baju melayu warna ungu, naik motorsikal !Terasa nak menjerit ala-ala naik rollercoaster apabila sedar semuanya adalah realiti dan bukannya mimpi di siang hari. Teruja tahap tak hengat. I really really seriously feel that I have fallen hard for you, Zack.

............................................................................................................

   Hari-hari selepas itu terasa begitu indah. Mendapat 'morning text' daripada Zack sememangnya sesuatu yang baru buat gadis bernama Erza. Dia tidak pernah begitu rapat dengan mana-mana lelaki sebelum ini. Dia tidak pernah menjadi seorang yang bermain mesej setiap jam, setiap masa, setiap hari. Dia tidak pernah risau apabila tiada kredit. Dia tidak pernah mendapat 5-6 panggilan apabila mesejnya tidak dibalas. Dia tidak pernah bercerita masalahnya kepada orang lain. Dia tak pernah berasa dirinya disayangi sebegini. 



bersambung...






Assalammualaikum :)
Maaf sebab terlalu pendek. Takut nanti panjang sangat. 
Seriously. Part 4 sambungan dia. Till then, chiow !
   

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment :)

.