Semoga Farhana 'Aqilah dapat menghabiskan pelajarannya tahun 2020. Dan grad dengan distinction. Ameen
13 April 2020 (Day27 of MCO)

Jan 24, 2012

YOU ANNOY ME !

Entri kali ini khas untuk seorang mamat ni.
Kenapa khas untuk dia?
Well, how do I put this?
SUKA HATI AKU LAH! KAU NAK BISING KENAPA?!



Kan aku dah bengang. Tarik nafas...lepas...fuhh
Okay. Sesiapa yang ada Facebook aku boleh bukak sekarang,
lepastu tengok dekat info aku tu.

* Ada nampak link twitter aku? Tak? Bagusss
* Ada nampak link blog aku ni? Tak? Bagusss

Then korang boleh tengok gambar aku pulak.

* Album apa yang korang nampak? Profile dengan cover photo je?
  Alalala sedihnya I dengar...

Memang aku privatekan pun. Kenapa? Sebab lelaki dumbass tu lah.
Oh ya, aku dah block dia dah dekat facebook. Hari tu tak sampai hati tapi hari ni hati aku dah mencecah langit. 

Bukan lelangit kay.

Apa-apa pun, aku puas. Yeah.
Sebab dia buat aku rasa macam aku lah makhluk Allah paling terancam.
Nuff of him. I'm done. Sekian.

Assalammualaikum :)

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment :)

.