Semoga Farhana 'Aqilah dapat menghabiskan pelajarannya tahun 2020. Dan grad dengan distinction. Ameen
13 April 2020 (Day27 of MCO)

Jan 22, 2012

Saya Suka ! Saya Teruja ! Saya Gembira !

Aiseyh. Sejak bila aku tukar jadi saya ni? Hahaha
Oh well, ni ada cerita ni.


Hari tu kan, pergi Boulevard. Dalam bulan 12 tahun lepas la kiranya. Cadang nak cari seluar jeans ke, slack ke.. TE-TA-PI

tak jumpa pun yang berkenan. Maka, kitorang jalan-jalan je dalam tu.

Lepas tu kan, jumpa lah satu kedai buku ni. Nak tau kedai apa? 
POPULAR!!!!
Hahaha. Memang gila semangat la nak masuk. Bagi korang yang tak tau lagi boleh baca entri aku yang lepas. Tekan sini

Daaannn aku beli buku bahasa inggeris! At last, my own english book. Nak tau buku apa?


Taraa!!! Korang pernah tak baca mana-mana buku cecilia ahern? Kalau tak pernah, korang bolehlah start baca sebab cerita dia best-best belaka. Siapa yang pernah baca tu, kita geng okay? Hahaha


Bagi yang memang tak minat buku inggeris ni, bolehlah berjinak-jinak sekarang. Eceh, promote pulak. Hehehe :)

Buat pengetahuan korang, walaupun aku dah tingkatan 4 tahun ni, tapi tahun ni la terasa sikit homesick dia. Fuu Fuu

Dan kalau korang nak tau, hari tu lawan catur dekat Ipoh. Best la jugak walaupun point macam kena langgar lori. Hahaha. Yang penting aku jumpa kawan baru. Hoyeah!


Sekian, assalammualaikum.

Note this: Rain is the best lullaby :D

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment :)

.