Semoga Farhana 'Aqilah dapat menghabiskan pelajarannya tahun 2020. Dan grad dengan distinction. Ameen
13 April 2020 (Day27 of MCO)

Dec 7, 2011

Miss me? Then read me.

Haha.oke.oke.
Aku tau apa yang korang fikir.
Sebenarnya entri kali ni nak bagitau yang...
yang...yang...
Haha.okay.Drop it.
Aku tak kan berada di alam maya for some time.


WHY?

Sebab nak meluangkan masa dengan orang yang aku rindu gila tahap sengall tu la.
Aku pun tak tau kenapa aku rindu gila mamat sorang ni.
Yang lain aku tak berapa rindu pulak.
Haish =='


BILA?

Ha! Yang ini aku tak boleh bagitau.
Sebab...aku tak nak.
Okay?Full stop.


Dan aku nak bagi tau korang yang sepanjang aku tak ada ni,
dalam 4-5 hari selepas setiap entri,mulai entri kali ni,
akan ada entri baru.
And you wouldnt wanna miss it.
Seriously.


Mana lah tau korang rindu kat aku kan...
Boleh lah lepas rindu sikit baca celoteh aku kat blog ni :)




Oh! Lupa pulak.
Korang-korang yang follow cerita Merlin(S4) dengan Man Of Honor cerita-cerita lah kat aku ye?
Sangatlah terasa sedih bila dapat tau tak dapat nak follow.
Maka korang yang baik hati ni tengokkan lah ok?Hehe


Itu sahaja dari saya,assalammualaikum ;)

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment :)

.