Semoga Farhana 'Aqilah dapat menghabiskan pelajarannya tahun 2020. Dan grad dengan distinction. Ameen
13 April 2020 (Day27 of MCO)

Dec 11, 2011

Home Alone?Not Anymore :)

Hello all ! 
Oh la la~
By the time korang baca ni. I'm between here and there which is everywhere. Hha. Sengall.
Tak ada lah.Aku takde kat rumah je.


Welcome to Mother-land wahai parents ku. Ngee~


Airbus mendarat pada pukul 00:?? am pada 29.11.2011
Jeritan high pitch tapi sekejap daripada aku dan sepupu aku yang sedang mendukung anak ke-3 menandakan mama dan abah yang bakal keluar dari tempat ambil bagasi.heh *semua orang terkejut masa tu


   Penat sedara mara semua lambai dekat mama dengan abah but they just stood there.Watching.Alahaii.Masa tu pukul 01:?? am


   Bila dah keluar,kitorang apa lagi,serbu!!!Hha
Mama dengan abah cakap ingatkan kitorang lambai kat orang belakang.Okayy,boleh diterima alasan tu.hha


   Ingat pak cik yang aku cerita hari tu? Kalau tak ingat, korang tekan sini. Kitorang balik dengan pak cik aku tu la. Itu pun aku duduk belakang sekali dengan beg yang bertimbun kat sebelah. Jangan lupa kakngah dengan mak cik aku*kakak abah aku*  ikut sekali. Nasib muat. Pheww


   Sampai dekat rumah pukul 5 pagi. Dekat rumah,sedara yang lain dah tunggu. Yang dekat airport tadi balik rumah dia orang balik. Ni sedara yang tak sambut tadi,so dia orang sambut dekat rumah kitorang je la. Mak cik aku*adik abah  goreng bihun. Sedap woo..hha


  Mesti korang tertanya-tanya mana lah keluarga mama aku kan? Dia orang tak ada dekat sini. Dia orang semua dekat Sarawak. Sebabnya mama orang Sarawak :)


  Aku rasa mama dengan abah bertuah sebabnya abang abah dengan kakak mama pun pergi haji. Faham tak? Tak faham? Baca banyak kali. Hha. So,diorang ada jugak kawan kat sana. Tak gitu?


  Nuff of this. Apa-apa pun,aku tak sorang-sorang lagi kat rumah. 


Anyway,adik sayang mama abah :))   Assalammualaikum :D







No comments:

Post a Comment

Feel free to comment :)

.