Semoga Farhana 'Aqilah dapat menghabiskan pelajarannya tahun 2020. Dan grad dengan distinction. Ameen
13 April 2020 (Day27 of MCO)

Jun 11, 2020

Can We Skip Pro-Exam?

Hai & assalammualaikum

Harini rasa macam hmm

Viva esok petang. Tapi sejak semalam, rasa macam serabut gilaaa

Banyak benda tak baca lagi. Banyak benda tak tahu lagi. And yet I'm still writing here.

Doakan aku gengs.

Btw nanti 1 Julai dah boleh balik kolej.

A part of me taknak balik kolej. And of course, another part suka je nak balik. Sebab kat situ la datangnya semangat nak belajar tu membuak-buak lepastu ada member. Buku semua ada kat bilik. Tinggal haritu sebab ingat cuti 2 minggu je.

Another part of me yg taknak balik kolej rasa takut. Macam mana kalau aku tengok kawan-kawan aku study lepastu aku cuak? Aku anxious? Sebab aku budak biasa-biasa je. Diorang baca sekali dah ingat. Aku baca banyak kali baru ingat.

Aku takut aku breakdown. Aku takut aku tak kuat

Aku takut

Dan aku takut untuk viva esok. Rasa nak nangis je

Nangis nangis nangis 

Kat bantal. Macam biasa

Doakan saya ye rakan-rakan. Saya doakan yang baik-baik juga untuk kalian :)

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment :)

.