Semoga Farhana 'Aqilah dapat menghabiskan pelajarannya tahun 2020. Dan grad dengan distinction. Ameen
13 April 2020 (Day27 of MCO)

Jun 1, 2012

Epilog

Okay. Tak ada benda pun nak cakap. Cuma nak share sesuatu. Ini yang that guy reply kat message lepas aku bagi dia baca blog aku ni.



  • weh
  • walopon aku x reti men gitar
  • sbb x abih blajo ngan kayrol
  • aku nak sgt amek gitar pastu nyanyikn lagu ni tok ko
  • jgn riso r
  • aku okay je
  • ko ckp ko x bejaye wat aku sronok smlm
  • tp ko tau x slame ni kalo aku chat ngan ko aku sronok sgt
  • same mcm smlam
  • ko le membe aku dunia akhirat





Yang link tu untuk lagu Wish You Were Here - Avril Lavigne. Sangat lah tak sangka sebab dalam banyak-banyak lagu, dia pilih lagu tu. Serius tak boleh blah. Hahaha. Tapi okay apa. Aku terima lah jugak penggunaan lagu tu. 

Sebenarnya aku tak sangka dia akan begitu terharu. Aku ingat biasa-biasa je. Lagipun aku rasa bersalah sangat malam tu sebenarnya. Sebab tu lah aku buat post tu. Lagipun, he need a little act of kindness, don't you think? And a lot of support too. Maka, terima kasih sebab kau hargai apa yang aku bagi :)


Dan satu lagi, kepada kawan aku yang nak masuk Alam tu. Tiba-tiba je tegur aku. Terkejut tau? Sebenarnya aku nak je cakap yang aku dah bakar Domo tu tapi takpe lah. Aku bukanlah seorang penipu. Minta maaf sebab hilangkan DomoPink. Yang besar tu pun aku simpan dalam almari. Aku tak nak rely kat kau dah. Cukup lah semua tu. Sekarang, aku boleh terus hidup tapi aku tak boleh janji aku akan lupakan kau...

Assalammualaikum :)

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment :)

.