Semoga Farhana 'Aqilah dapat menghabiskan pelajarannya tahun 2020. Dan grad dengan distinction. Ameen
13 April 2020 (Day27 of MCO)

Jun 7, 2012

Apa Diaaa? #Part 2

Kan aku ada cakap aku masuk S.I.R. kan? Aku dapat saguhati. Yippi ! Kenapa seronok? Saguhati dapat RM200 bang. Kau ada? Haha =p


Pemenang hari tu. Cari lah aku. Hehe

Lepas pertandingan kitorang menggedik atas pentas. Lol


Lepas S.I.R. masa hari ahad, Selasa pulak aku masuk public speaking. Perghh. Perkara yang paling tak realistik tu, aku sepatutnya ada dekat pusat latihan ko. hari Isnin lagi tapi sebab aku masuk public speaking, aku pergi hari selasa tu je. Cuba kau bayangkan seorang berpakaian sekolah siap dengan beg sekolah, dengan blazer apa semua tapi bawak beg balik kampung, hanger penuh dengan tudung dan sepasang boot. Cool right? Hahaha. Terasa diri begitu sakai bila lalu depan orang ramai masa perhimpunan macam tu. Tapi, demi kadet aku sanggup. Eceh!Seminggu aku tak sekolah. Hari rabu dah gerak ke Trong, Taiping. So, this is it:





Kamilah wakil daerah Batang Padang :)

Gambar ni diambil lepas malam kebudayaan. Malam kebanggaan kami semua.
Betul tak geng cucur adabi?! Hahahahaha xD


Yang ni budak sekolah aku yg wakil daerah. Smart kan kitorang? Bangga sikit. Heh
dari kiri : Muhaimin, Saidi, Piqa, Qila, Linda


Okay. Aku paling suka gambar ni. Sebenarnya aku tak sangka pun diorang buat gaya macam tu. Kekeke~ Dari kiri : Adam (Abu) , Qila, Zaim (Ali)

Memang best gila lah kem ni wa cakap sama lu. Tapi yang tak bestnya time balik. Cuba korang bayangkan, dengan boot, beg apa semua tapi kena balik naik bas. Kalau dekat tak apa, ni jauh! Gila kan? Itu lah pasal, aku sendiri tak faham kenapa kitorang dengan budak voka kena stuck balik sendiri. Nasib bawak duit. Kalau tak, nak kitorang jalan kaki balik Slim tu? Harapan~ Apapun, terima kasih lah kat cikgu kadet sekolah aku tu. Hahaha =p



Sekian, assalammualaikum :)




No comments:

Post a Comment

Feel free to comment :)

.