Semoga Farhana 'Aqilah dapat menghabiskan pelajarannya tahun 2020. Dan grad dengan distinction. Ameen
13 April 2020 (Day27 of MCO)

Oct 8, 2014

Terima Kasih Semua


Its not too late to post something about my birthday right?

And before the story strikes in, may I say assalamualaikum to all :)

Okay, cut the crap. Aku nak cakap bahasa melayu. Fefeeling speaking sebab baru lepas baca novel bi yang sangat awesome yang mungkin aku nak bagitau kepada seluruh dunia lepasni? Haha lol sangat


Abaikan itu semua. It felt great to write again. Its been sooooo long since I last written an entry. *sobs

Maka, pada tahun ini, hari lahir aku jatuh pada hari khamis dan ofcoss masa tu aku still kat palam. 

Untuk itu, aku ucapkan jutaan terima kasih kepada mereka yang wish birthday aku. Rasa terharu aku terhadap kalian amatlah tidak dapat diungkap dengan kata-kata. Ewah

Dan tidak lupa kepada mereka yang call dan nyanyi lagu untuk aku. Semua yang call aku, memang aku suruh nyanyi. Tiada pengecualian. Wakaka. Comel je korang malu-malu nak nyanyi. Aku sorang je kot yang dengar, bukan orang lain. Rileks sudah. Kakak-kakak aku lek je sumbangkan suara diorang untuk aku, ye dak?

Serta member dekat palam iaitu raudhah. Ya, odah yang tengah baca ni. Terima kasih sebab wish walaupun aku yang kena ingatkan kau tarikh haritu. Hahahaha peduli hape aku, asalkan kau wish. Dan jangan risau, aku masih berterima kasih dekat kau sempena peristiwa scm haritu. It felt really great to tell you everything. Thank you again ;)

Zul pun call jugak. Tapi zul tak nyanyi. Isedih. Lol

Satu benda yang aku perasan, aku rasa tahun ni macam best sikit birthday aku. Its not about the celebration, really. Its about, well...tahun ni lah tahun yang aku paling banyak kenal kawan baru. Member plkn dan palam, to be specific. They really light up my world, in some sort of ways that are too special to say here. Terima kasih banyak-banyak dan terima kasih jugak kerana terima aku dalam hidup korang walaupun aku ni sumpah annoying. Hahahaha

To my housemates, thank you for taking your time, amid our busy and hectic life to simply celebrate me. I can't thank you enough :')

Nanti aku buat satu entri khas untuk korang. Hikhik

Sekarang umur aku dah 18 dan aku rasa tersepit antara dunia kanak-kanak dan dunia yang penuh dengan kematangan. John kata aku dah masuk proses membesar. I felt it too. Tapi kadang-kadang perangai bebudak aku ni datang, maka semua di sekeliling aku terpaksa sabar je dengan perangai aku ni, terutama geng lab. Sorry guys, I love you all. Muah sikit. Hehe

Somehow, if I can't made it to my next birthday, I'll still be glad cause I know there are people out there who love me and who will always remember the day that I was born. 

P/s : Terima kasih semua :)

----------------------------------------------------------------------------------------

"Lainkali, kalau kau rindu aku, janganlah tunggu aku yang call kau. Kau call je lah aku"



No comments:

Post a Comment

Feel free to comment :)

.