Semoga Farhana 'Aqilah dapat menghabiskan pelajarannya dalam masa 3 tahun. Dan grad pada tahun 2020. Ameen
17 Ogos 2017

Nov 27, 2011

GIFT A SMILE :)



Hadiah lahh!!!
Seperti manusia biasa,aku suka dapat hadiah
Takkan lah nak menangis kot kalau dapat hadiah
lainla hadiah tu penampar ke apa ke. Hehe :)

So,kepada yang suka apabila dapat hadiah.
Apa kata cuba bagi hadiah kat orang pulak.
Bagi aku la kan,kalau dapat buat orang senyum memang akulah manusia paling bahagia kat Malaysia. :p

Hadiah tu tak semestinya mahal atau besar.
Yang penting hati yang memberi.
Ikhlas ke tak.

Aku ingat lagi,masa tu kecil lagi.
Hari tu hari jadi mama,
budak kecik kan tak ada duit nak beli hadiah semua.
Disebabkan aku genius(bangga jap),
aku ambil tisu,pakai lipstick mama,
lepas tu tekapkan bibir aku kat tisu tu.
Maka terhasillah lipstick corak ciuman kat tisu tu.

Bagi kat mama sambil cakap "Happy Birthday Mama!" dengan muka comel yang tak dibuat-buat :p
Lepas tu mama senyum.
Abah dah gelak dah kot.
Mama cakap,"takpe la, sekurang-kurangnya dia ingat"
Lepas tu mama simpan dalam laci bilik dia.

Hari tu aku nampak lagi tisu tu.
Sekarang ni entahla.
Nanti nak tengok lah :)

Tengok?Tisu pun aku boleh buat jadi hadiah.Hehe
Maka korang yang genius plus kreatif belaka ni mesti boleh buat lebih lagi kan?
Give a present for a change.
Make the person you love smile the most.

Tak lupa kepada yang pernah bagi aku hadiah. Muchos grasias ! ;)

Assalammualaikum :)


















2 comments:

Feel free to comment :)

.