Semoga Farhana 'Aqilah dapat menghabiskan pelajarannya tahun 2020. Dan grad dengan distinction. Ameen
13 April 2020 (Day27 of MCO)

Feb 13, 2013

Random Rants



Assalammualaikum :)

Setelah 6 minggu sekolah baru dapat buat post. Bayangkan betapa busy nya aku selaku pelajar tingkatan lima. Hohoho


So, aku masih pelajar 5 Biruni dan yang tak boleh blahnya ialah aku dapat dorm yang sama masa aku form 3. GREAT. Now memang takde can langsung nak merasa dorm kat aras lain. Then disebabkan aku nak menggamit memori lalu maka aku dengan sengaja nya telah menggunakan loker + katil yang sama macam 2 tahun lepas. Woot woot. ^^


Bila dah jadi super senior ni rasa best la jugak. Semua benda senang je dapat. Dulu kalau nak iron, sinki semua tunggu berejam. Sekarang ni, kau datang, memang kosong. Takde orang. Aku tak tau lah apa yang daulat sangat tingkatan lima ni, tapi memang betul lah apa aku cakap. Sumpah.


Then, aku ada komplikasi dengan bilik prep. Okay. Itu kelakar. Masa tu memang angin alter-evil aku bermaharajalela. Memang nasib kau lah kan. So, hell yes I don't care what you did, what you said. Lantak kau lah wei. Kau nak hidup dengan cara macam tu. Siapa aku untuk larang kan? Pastu yang tak boleh blahnya, esok dia boleh buat macam takde pape jadi. So, aku dengan hati yang separuh terbuka terima je. Lol


Semua benda yang kau cakap kat aku masa salam ukhuwah tu betul kan? Aku tau...


Okay. Persetankan semua itu. 


Masa cuti tahun baru cina ni family belah abah buat family day. Malangnya gambar tak upload lagi. Best la jugak. Last time buat family day masa aku darjah 5 kot. Sekarang ni aku dah tingkatan lima. Lama gilak. Hahaha. Itu pun yang masa darjah lima tu kerabat dari moyang. Tu yang ramai sikit. Yang kali ni sampai atok je. So, kecil-kecilan punya family day. Tapi, yang penting syok habis + penat. Hokhokhok


So then, I have fun. Hope that you have fun too. Life's too short anyway.







No comments:

Post a Comment

Feel free to comment :)

.