Semoga Farhana 'Aqilah dapat menghabiskan pelajarannya dalam masa 3 tahun. Dan grad pada tahun 2020. Ameen
17 Ogos 2017

Nov 28, 2012

Kay

Assalammualaikum.

   Cuti sekolah dah tiga minggu dan baru hari ini aku nak buat entri pasal kau. Keji bukan? Hahaha Taklah. Aku kejam je. No keji keji.

   Jujur la aku cakap. Aku rindu kau la beb. Mungkin kau bukanlah geng aku tapi, kita kawan kan? Entah apa entah kau fikir bila kau baca ni. Janganlah gelak. Please?

   Kita pun baru kenal hati budi masing-masing tahun ni kan? Bila dapat tahu kita satu dorm, aku macam asdfghjk la jugak. Hahaha. Jangan lah marah. Well, kita kan tak sebulu masa tu. Lepas tu, masa mula-mula masuk dorm, kita berdua dah berebut katil atas sebab katil bawah ada Dila. Kenapa lah katil Udau tu tak menjadi pilihan, aku pun tak tau. Hahaha. Then, bila dapat tau Dila jadi naqibah pastu kau ambik katil dia, aku pun dengan senang hati ambik katil atas tadi tu. Tu tak payah cakap pasal loker, ta'aruf apa semua. Nasib ada kak Odah. Hahaha

  



    Lepas beberapa minggu atau berbulan entah aku tak ingat, baru aku tau kau macam mana. Otai jugak kau eh. Aku ingat kau jenis yang baik-baik alim tu. Hahahaha sengal. Ni tengah puji kau la ni. Then, aku dah boleh sembang-sembang dengan kau, cerita-cerita dekat kau. Aku rasa aku dah bagitau kau tapi aku nak jugak bagitau sekarang. Kau la member sekatil sedorm aku yang paling awesome! Selama ni, aku sekatil dengan senior je. Mana pernah lepak-lepak, ada ruang khas macam kita ni. Lagi-lagi, katil kita strategik kan? Hahaha.

   Pastu, kita macam dah ada rutin, kau bangun awal, kau kejut aku, aku bangun awal, aku kejut kau. Kita sama-sama bangun lambat, adik Izzah kau tu kejut. Hahahaha. Pastu tiap-tiap hujung minggu, lepas zuhur, kita mesti makan oren sama-sama. Kau la selalu tinggalkan aku. Jahat. Ye, aku tau aku makan lambat. Wekk. =p Pastu kau suka biar aku sorang-sorang. Pergi kelas la, Fb la. Menyampah tau. Tapi, aku pun ada tinggalkan kau jugak. Hoho





  
   Wei, janganlah marah. Aku suka gambar kau yang ni. Kau comel apa. Nampak lesung pipit lagi tu. Mana lah nak jumpa lesung pipit macam kau lagi lepasni ek? Haih. Dah la suka tunjuk lesung batu kau tu kat aku. Mentang-mentang aku punya kecik. Hahaha. Pastu jujur la aku cakap, aku menyampah jugak la dekat kau, tapi kau pun ada menyampah jugak dekat aku kan? So, kita saling menyampah. Bukankah itu juga salah satu cara nak cakap yang kita ni saling menyayangi? Ewah ewah. Hahaha.


   Wei kay, macam mana ni? Aku risau lah pasal tahun depan. Nak satu dorm dengan kau jugak... Sedih ah cemni. Macam mana kalau kau jumpa member dorm yang lagi baik dari aku? Jeles ah aku nanti. Pastu, mana la kita nak jumpa dorm macam kita ni lagi kan? Tapi, aku baru form 4, nak dorm form 5 gempak jugak. Last year kot. Semua aku dah cakap kat kau. Kerisauan aku, kerisauan kau. Kita sama je kan? Sedih... T-T


Macam gempak je kan, sekali tak jadi. Hampeh =='


Mahligai cinta kita :)


   Alaaa.. Tak nak dorm lain tahun depan. Risau ni... Kay, janjilah dengan aku, kau takkan lupa aku kan? Semua memori kita apa semua. Jumpa tahun depan janganlah buat bodoh. Tegur-tegur la ye? Harap-harap kita dapat lepak macam dulu :( Nanti insyaAllah aku tegur kau. Hohoho



   


   Aku sayang kau Kay. Hohoho
Assalammualaikum :)

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment :)

.