Semoga Farhana 'Aqilah dapat menghabiskan pelajarannya dalam masa 3 tahun. Dan grad pada tahun 2020. Ameen
17 Ogos 2017

Aug 6, 2012

------------

As salam. 

Secara jujurnya la kan, aku tak tau la nak cakap apa. Sejak kebelakangan ni banyak benda dah berlaku kat sekolah Bukan tak nak cakap kat sini. Cuma aku dah terbiasa memendam rasa. Melainkan aku mengamuk. Sama ada aku dah tak tahan sangat ataupun orang yang aku mengamuk tu tak memberi apa-apa kesan dalam hidup aku jika dia tiada. Mengamuk dan menangis itu benda yang lain. I only cry for the ones I love.Okay, nuff with that. 



Then, continue with my love life. Sangat membosankan, sangat dull, sangat sangat sangat. Ada penekanan ya disitu. Mungkin aku patut bezakan antara jatuh cinta dan tumbuh cinta? Haha. Mengarut sudah. Being in love is a no no for me. Tipu lah kalau aku tak pernah rasa suka kat orang. Cuma terlalu sukar rasa itu untuk hilang. Time flies, people leave me. Sudah biasa. I miss you. I really do :(


Forget about that. Hari tu keluar dengan kakak-kakak aku. Cewah, gaya macam ramai je kan. 2 orang je pungg~ Yang ni kakngah. Kaklong dalam toilet. Nak snap dengan dia memang harapan lah ceritanya. 

MukaPoyoDapatTengokStepUpRevolution.jpg



Live life to the fullest ! Everybody deserves happiness right ? So do you and me. Make mistakes like nobody care. Mistakes are the one that teaches us on what life is all about. So,




Assalammualaikum :)



No comments:

Post a Comment

Feel free to comment :)

.