Semoga Farhana 'Aqilah dapat menghabiskan pelajarannya dalam masa 3 tahun. Dan grad pada tahun 2020. Ameen
17 Ogos 2017

Jul 22, 2012

New Look! Salam Ramadhan Everyone :)

Tengok tajuk pun tahu kan? Terasa nak ubah angin. Kadang-kadang bosan jugak rupa yang sama je. So, apa kata kita ber'hijrah' sedikit? Maka terhasillah blog yang paling simple aku pernah buat. Hahaha


Nama pun dah tukar. hanaqila tu tak glamour la. Farel lebih vogue. Tak gitu? Farel stands for Farhana 'Aqilah= Faril. Tapi aku modenkan jadi Farel. Hehe

Maka sempena bulan Ramadhan yang jumpa setahun sekali ni, aku nak minta maaf kalau ada salah silap. Semoga ibadat kita diterima Allah dan mendapat rahmat-Nya. Selamat berpuasa :)

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment :)

.