Semoga Farhana 'Aqilah dapat menghabiskan pelajarannya tahun 2020. Dan grad dengan distinction. Ameen
13 April 2020 (Day27 of MCO)

Jun 5, 2012

Tahniah !

Hey there !
Kalau korang yang setia baca blog aku, mesti korang tau post ini
kan? Well well well, ada orang lain yang buat aku rasa macam kat mamat tu malam tadi. And she's a girl! Thats G.R.E.A.T. right?

Okay, macam ni, ini blog aku, maka suka hati aku lah nak tulis apa kan? None of your concern really. Dan aku tahu blog ini tidak lah ada banyak followers macam blog korang. Maka aku tidak teragak-agak nak luahkan perasaan dekat sini sebab tiada siapa yang kesah. Betul bukan?

Akan tetapi, yang menjadi masalah apabila terdapat manusia yang tak dapat nak tahan curiosity dia dan mencari blog aku kat google. Curiosity kills. Pernah dengar? Aku tahu dia cari blog aku dekat google sebab semua blog ada aplikasi ini dimana kau boleh kesan dia dapat blog kau dari mana apa semua. Kau jumpa blog aku, bagi kau itu adalah bullseye. Tapi bagi aku, itu adalah bullshit!




But thats not the best part yet. Kau baca blog aku, aku faham kalau kau dah boleh tau pasal hidup aku dalam beberapa minit. Tapi yang paling syok tu bila kau, tak dapat nak tahan adrenalin yang mengalir dalam tubuh kau dan beritahu aku apa yang kau dah baca and make fun off it. Its not funny okay? THAT is insulting me in so many ways.

Mungkin bagi kau, antics kau tu tak memberi apa-apa makna dekat aku, but bloody hell yes it does. Kau suka lah kalau aku bagitau kat kau yang aku tau pasal kau dengan mana-mana individu? Kalau kau manusia biasa macam aku, mungkin kau dah rasa terancam by now. Untuk pengetahuan kau, kalau aku tahu apa-apa pun, aku tak akan bagitau sesiapa. Even dekat orang tu atau member aku sendiri. I'll keep it to my self. Tak ada masa lah nak bercakap pasal kau. Tolong sikit. Dah korek tu, simpan sendiri cukup. Tak perlu kau dedahkan kat aku yang kau lah stalker yang terhebat di alam ini.

Malam tadi, memang aku pissed off gila. Mula-mula memang aku segan tapi bila fikir balik, aku sedar yang kau sedang bermain kotor dengan aku. Mood aku siang tadi memang baik thanks to my sister apa semua dan BAMM! kau datang dengan maklumat HARAM macam tu. Totally ruined my mood. Tahniah!

Apa-apa pun, aku berharap yang kau sedar post ini khas untuk kau dan semoga di sekolah nanti kau back the hell out of my business. Assalamualaikum.



No comments:

Post a Comment

Feel free to comment :)

.