Semoga Farhana 'Aqilah dapat menghabiskan pelajarannya tahun 2020. Dan grad dengan distinction. Ameen
13 April 2020 (Day27 of MCO)

Dec 23, 2011

Please Don't Forget Me

Hey peeps!
Still not seeing me ey?
I miss u guys,
I really do.





  Masa aku tulis entri ni,aku tak tau lagi result PMR keluar bila.So,kalau dah keluar tu,dan korang tak nampak aku.Maka aku tak ambil la tu.Kalau belum keluar lagi,insyaAllah korang akan jumpa aku.




  Pada hari result tu keluar,aku harap sangat ada orang akan tanya aku dan ambil berat pasal aku.Bukannya apa,selama aku ambil UPSR dengan PMR,selain keluarga dan sahabat,there's no other person who wish me really.Masa ambil keputusan UPSR pun mama seorang yang datang.Aku tak sedih pun.Cuma mengenangkan keputusan-keputusan lain yang keluarga aku mungkin tak dapat nak ambil sama-sama dengan aku.




  Maka,kalau entri kali ni dah terlambat,dan keputusan dah keluar,aku ucapkan tahniah kepada semua.Dan aku nak korang ceritakan kat aku dari a sampai z okay?Korang perasan ke kan yang aku tak ada hari tu?Kepada yang nak pindah tahun depan,jangan lupakan aku tau.Kahwin jemput!Hha.Lagipun,aku tak dapat lagi duit seratus tu.Hha.Nak jugak :)




  Kalau aku masih tak terlambat,dan keputusan tak keluar lagi,doa-doa kan lah untuk aku dan kita semua.Aku nak jumpa korang,aku nak sangat.Lagipun barang barang aku pun dekat sahabat aku dua orang tu kan?Tak kan nak ambil tahun depan kot.Menangis aku karang.Hha :p


  
  And to you,wherever you are.I just want to say that if you ever remember me,just be there the day i got my result.That is all i'm asking from you.




Till then,assalammualaikum :)



No comments:

Post a Comment

Feel free to comment :)

.