Semoga Farhana 'Aqilah dapat menghabiskan pelajarannya tahun 2020. Dan grad dengan distinction. Ameen
13 April 2020 (Day27 of MCO)

Dec 2, 2011

It's About Time You Shut Up!



READ THE TITTLE OUT LOUD MAN!
DON'T YOU HAVE ANY SENSE AT ALL!!?

Entri ini ditujukan khas kepada rakan-rakan yang tak tahu hujung pangkal cerita.
If it doesn't have anything to do with you, then jangan la nak makan dalam ye!

First thing first,

AKU TAK ADA KENA MENGENA DENGAN INSAN TU LA WEH!

See? Kalau korang cakap aku dengan dia pun aku tak kan mengaku punya.
Dia yang mengada-ngada cerita kat orang.
Tapi derr,aku still kawan dengan kau la.
Memang la aku marah kat kau. Free-2 je cakap aku pernah couple ngan kau .
Bila? Cuba bagi tarikh anniversary sikit.
Tak de kann..
So? Kesimpulannya  KITA HANYA KAWAN RAPAT ok?
Jangan kau cuba buat cerita bukan-2.
Memang aku akan cakap TAK! NO! NEHI! LA!
Melainkan kau cakap kau kawan aku. Itu ye aku terima.

Kepada korang yang masih mengatakan aku dengan dia.
Macam lah aku tak tau korang tu siapa.
Lepas tu kutuk-kutuk aku pulak. Hello!!!
Dah tiga tahun pun takde cerita lain ke yang nak keluar dari mulut kau tu?
Lagipun, kalaulah aku dengan dia,
kenapa aku tengok ramai je nama perempuan dalam diari hidup dia tu?
Bukak la mata tu besar sikit weh!
Macam lah tak ada orang lain dalam hidup aku ni.
Nak buat skandal pun susah tau! :)

Kepada yang terasa bahang-2 tu,
baca lah tajuk entri aku ni kuat-2 ye dan selamat beramal.


Sekian,assalammualaikum :)

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment :)

.