Semoga Farhana 'Aqilah dapat menghabiskan pelajarannya dalam masa 3 tahun. Dan grad pada tahun 2020. Ameen
17 Ogos 2017

Dec 19, 2010

My First Kpop

Masa tu aku darjah lima dan
minat aku bermula apabila kakak aku suruh dengar satu lagu ni.
Aku dengar lah walaupun tak kenal siapa penyanyi dia.
Intro lagu ni lambat sebab guna piano dan aku jadi bosan.
Tapi kakak aku paksa juga dengar sampai habis.
Bila penyanyi dia mula rapping apa semua,
aku rasa,"oh,ok jugak lagu ni"
dan lagunya ialah...*drumroll* Haru Haru daripada Big Bang !!!


different people have different taste right?
maka kalau korang rasa lagu ni tak sedap atau yang sewaktu dengannya
aku tak boleh nak kata apa lah
tapi yang pasti,aku terus jatuh cinta dengan kumpulan Big Bang :D

Ini la ahli-ahli Big Bang

BIG BANG
dari kiri: g-dragon,seungri,taeyang,daesung dan TOP




ketua merangkap rapper : g-dragon



rapper juga yang paling tua : TOP




vokalis : taeyang





vokalis : daesung






vokalis dan yang paling muda : seungri






Big Bang ni buat muzik dia orang sendiri
maksudnya dia orang la yang reka lagu dia orang
lagipun lagu-lagu diorang unik-unik belaka.


Sekian,assalammualaikum :)

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment :)

.