Semoga Farhana 'Aqilah dapat menghabiskan pelajarannya tahun 2020. Dan grad dengan distinction. Ameen
13 April 2020 (Day27 of MCO)

Jun 6, 2010

Little Dose Of Happiness


Berikut adalah coretan gila-gila gadis yang bernama
Farhana 'Aqilah




aku akan rasa gembira bila :


Orang yang aku jumpa senyum dekat aku


Crush duduk dekat dengan aku (radius 10 meter :p)


Orang prihatin pasal aku dan menghargai kehadiran aku (I'm not invisible okay?)


Dapat tengok crush walau sekejap  :)


Sesuatu yang tak sepatutnya lawak buat aku senyum/gelak


Pandangan mata yang ada sinar (macam dalam manga tu)


Orang berkongsi kisah/cerita dengan aku (buat aku rasa aku penting dalam hidup dia)


Dapat hadiah !!! (ada ke orang sedih dapat hadiah?heh)


Ada kawan yang baik macam korang :)


Ada banyak lagi sebenarnya tapi tak dapat nak fikir lahh
Assalamualaikum :)






No comments:

Post a Comment

Feel free to comment :)

.